E-book zdarma
Jak získat
klienty networkingem
Karel Drašnar - BrandCloud, je členem BforB Praha Hoffmeister necelý rok. Za tak krátkou dobu ze spolupráce mezi členy čerpá obrovský přínos v podobě nových zákazníků, spolehlivých dodavatelů a praktických zkušeností.
Karel se s námi podělil o to, co se skrývá za jeho úspěchem v BforB.
Karel Drašnar je zakladatelem a spolumajitelem společnosti BrandCloud - šikovného řešení úložiště a sdílení pro firemní data.
Členem BforB se stal před necelým rokem a díky proaktivnímu přístupu v podnikatelském klubu sklízí první úspěchy.
"V našem klubu jsem získal nové zákazníky, spolehlivé dodavatele a praktické znalosti, které mám k dispozici hned jakmile vím, že něco nevím :-) Cenné je pro mě sdílení zkušeností s ostatními podnikateli.
V klubu jsem našel další přátele a známé, které nemusím oprašovat, protože se potkáváme přirozeně, pravidelně a mají podobný – aktivní náhled na život a řešení životních situací.
Klub mi pomáhá v umění sebeprezentace na veřejnosti, před zkušeným publikem. Formulovat konkrétně, co potřebuji."
"Lidské a profesionální vedení - pochopení konceptu a dodržování detailů, které dělají celek. Nikoliv však strojové, ale věcné dodržování. Dobrý klub dělá kvalita členů, která vzniká postupně a udržuje se neustále. Méně je více, lepší klub se 6 aktivními členy než 10-ti, kteří čekají, že se to bude dít samo – zakázky, doporučení, hosté atd.
"Pravidelná docházka, pochopení konceptu, poznat členy, zvát hosty. Porozumět, co dělají. Předávat doporučení. Být aktivní."
"Uzavření se klubu do sebe, přehnané vykládání pravidel. Kultura vztahů mezi novými členy. Žádné kompromisy ve vztahu k pomluvám a nekorektnímu jednání."
V Business for Breakfast panuje přímá úměra, čím víc dáváte, tím víc dostáváte. Platnost tohoto pravidla potvrzuje článek našeho člena z BforB Brna, Dominika Ženatého, Century 21. Přečtěte si více v článku Čím víc dáváte, tím víc dostáváte.
Jak získat
klienty networkingem