E-book zdarma
Jak získat
klienty networkingem
Pro mě největší přínosem byla možnost získat kontakt tam, kde jsme neměli žádné předchozí vazby. Naopak já jsem mohl začít využívat zdroje, jako například programátorskou firmu, která je zde členem , aby nám pomohli s vývojem části naší aplikace. Takže vlastně zde řeším konkrétní potřeby, jejichž řešení by člověk jinak složitě hledal.
Šestý medailonek člena klubu Clarion Congress hotel Olomouc, pana Davida Pokorného, který v tomto klubu zastupuje firmu OLC Systems s.r.o., ale také je generálním partnerem akce Povánoční networkingový večírek 2017. Jako partner akce přispěl tvorbou webových stránek, na kterých můžete hlasovat třeba právě pro jeho příběh: http://www.povanocnivecirek.cz/#pribehy
Medailonek členů výkonného týmu klubu Ibis Olomouc Centre, kteří za své funkční období klub velmi podpořili. Klub vzrostl nejen počtem členů a nyní patří k nejlepším klubů BforB v ČR. Jak to zvládli?
Čtvrtý medailonek člena z klubu Business for Breakfast v Hranicích, pana Ing. Vladimíra Taláška, který má mnoho pracovních i osobních zkušeností. Pokud chcete slyšet celý příběh hlasujte pro něj na webu akce www.povanocnivecirek.cz
Medailonek členů Business for Breakfast, klubu Ibis Olomouc Centre, Mgr. Moniky Mackovíkové a Bc. Martina Oklešťka, kteří navázali spolupráci a připravili společnou akci School Event. Pokud chcete slyšet celý příběh a dozvědět se, jak tato akce a vzájemná spolupráce dopadla, hlasujte pro ně na webu akce www.povanocnivecirek.cz
Od mala jsem ráda propojovala své přátele, rodinu a okolí, největší radost mi dělalo setkávání s novými lidmi a pomáhat jim. A takto jsem chtěla dělat i vlastní byznys.
Členství v BforB mě doslova vystřelilo na úplně jinou pracovní úroveň. Mám se neustále na koho obrátit ať potřebuji cokoliv. A jestli potřebuji pomoc ohledně marketingu, osobního koučingu nebo například s profi dabingem k mým video prohlídkám prodávaných nemovitosti?
Přečíst celou referenciVše se mi dostává z první ruky v té nejlepší kvalitě díky svým přátelům, členům a sdíleným kontaktům z BforB.
Členem brněnského BforB jsem již pátým rokem. První odpolední klub mi pomohl k růstu firmy, v rámci personálního obsazení, získali jsme spoustu zakázek, řadu kontaktů a možnost propojovat se s lidmi z celé České republiky. Jsem nadšená, že se můžu pravidelně setkávat s komunitou úspěšných lidí.
Přečíst celou referenciJe tu výborná businessová atmosféra a to mi vždy dodává energii a šťávu do mého podnikání.
Když přijdete na setkání BforB a budete mlčet, tak to nikomu nic nepřinese. Ani vám, ani ostatním. Já naštěstí takový nejsem. Mě se členství vyplatilo dřív, než jsem se stal členem. Když jsem byl ještě host. Možná to byla náhoda, kterou nezažije každý. Ale stalo se. Pomohlo mi také, že mám dřívější zkušenost s prezentováním.
Přečíst celou referenciNa snídaních BforB jsem si ale začal vystupování před lidmi teprve užívat. A tak jsem teď moderátor jednoho klubu.
„BforB mi pomohlo zlepšit moji schopnost prezentace mluvit před lidmi, získala jsem zkušenost jak nejlépe říct to, co umím, na což jsem dřív nebyla zvyklá. V BforB jsem se stala součástí komunity podnikatelů, kteří dělají perfektně svoji práci a mám příležitost s nimi a díky nim navazovat nové a hodnotné kontakty.
Přečíst celou referenciZároveň je mi ctí být členem Prvního odpoledního klubu v Brně.“
Jako obchodní zástupce se snažím profesně růst a dosahovat tak lepších výsledků. Neustále hledám možnosti, jak posunout svoje limity. V této souvislosti jsem objevil Business for Breakfast, nebo spíš BforB objevilo mě, když jsem při jednom obchodním jednání dostal nabídku, zda bych se jako host nechtěl podívat na setkání klubu Křišťál.....
Přečíst celou referenciNyní se zhruba půlročním odstupem mohu konstatovat, že jsem hrdý na to, že jsem členem. Líbí se mi atmosféra v klubu. Všichni se k sobě hezky chovají, pomáhají si získávat obchodní příležitosti, vzájemně se podporují. V dnešní uspěchané a složité době plné stresu je to obdivuhodný přístup. Kdybych popsal svoje pocity, tak každá účast v klubu mě dobíjí pozitivní energií a vždy se těším na další setkání.
Ujišťuji Vás, že i já se usilovně snažím o to, abych kolegům v klubu co nejvíce pomohl. Jsem zaměstnancem firmy SMERO, která prodává kancelářský nábytek a židle, občerstvení, kancelářské potřeby, drogerii, hygienu, obalové materiály, ochranné pracovní pomůcky, kalendáře, diáře, reklamní předměty, dárkové předměty, vína, případně se zabýváme zakázkovou výrobou, a na vše můžeme poskytnout náhradní plnění. A toto vše je plně k dispozici všem kolegům, včetně našeho bohatého know-how. Mě osobně ale nesmírně naplňuje také to, že zaměstnáváme osoby se zdravotním znevýhodněním. Nyní hodláme vybudovat samostatnou chráněnou dílnu.
Naším cílem je spokojený zákazník, kterému šetříme čas, peníze a on se může naplno věnovat své činnosti, případně odpočívat nebo si užívat volného času. Jde nám o to poskytovat zákazníkovi dobrou službu.
Pokud jde o mě, tak práci obchodníka vykonávám pátým rokem. Velice mě baví naplňovat potřeby a očekávání zákazníka. Je pro mě vždy na prvním místě a jde mi o porozumění a vztah. A přesně tohle jsem našel v klubu Křišťál a v celém BforB.
Do Výkonného týmu, na pozici koordinátora, se hlásím proto, abych mohl vrátit klubu to, co mi přinesl.
Přečíst celou referenci.
Karel Drašnar je zakladatelem a spolumajitelem společnosti BrandCloud - šikovného řešení úložiště a sdílení pro firemní data. Členem BforB se stal před necelým rokem a díky proaktivnímu přístupu v podnikatelském klubu sklízí první úspěchy.
Přečíst celou referenciŘekněte nám 3 věci, ve kterých Vám členství v BforB pomohlo
"V našem klubu jsem získal nové zákazníky, spolehlivé dodavatele a praktické znalosti, které mám k dispozici hned jakmile vím, že něco nevím :-) Cenné je pro mě sdílení zkušeností s ostatními podnikateli.
V klubu jsem našel další přátele a známé, které nemusím oprašovat, protože se potkáváme přirozeně, pravidelně a mají podobný – aktivní náhled na život a řešení životních situací.
Klub mi pomáhá v umění sebeprezentace na veřejnosti, před zkušeným publikem. Formulovat konkrétně, co potřebuji."
Není klub jako klub, co podle Vás dělá klub dobrým klubem?
"Lidské a profesionální vedení - pochopení konceptu a dodržování detailů, které dělají celek. Nikoliv však strojové, ale věcné dodržování. Dobrý klub dělá kvalita členů, která vzniká postupně a udržuje se neustále. Méně je více, lepší klub se 6 aktivními členy než 10-ti, kteří čekají, že se to bude dít samo – zakázky, doporučení, hosté atd.
Jak je možné nejlépe využít klub k růstu byznysu?
"Pravidelná docházka, pochopení konceptu, poznat členy, zvát hosty. Porozumět, co dělají. Předávat doporučení. Být aktivní."
Na co si dát v klubu pozor?
"Uzavření se klubu do sebe, přehnané vykládání pravidel. Kultura vztahů mezi novými členy. Žádné kompromisy ve vztahu k pomluvám a nekorektnímu jednání."
O půl 11 pracuji pouze pro členy BforB!
Říká Mgr. Veronika Olšarová, členka BforB v Hranicích a Novém Jičíně
Přečíst celou referenciŠárka Martínková působí v oblasti jazykových služeb již více než 15 let. Před rokem se rozhodla podnikat samostatně.
Přečíst celou referencio klubu B4B Stage v Českých Budějovicích jsem vstupovala ještě jako ředitelka krajské pobočky jazykové školy. Když jsem kolem sebe viděla všechny ty samostatné nezávislé lidi, byl to pro mě silný impuls,“ vzpomíná Šárka s tím, že navíc se jí v podnikatelském klubu dostalo velkého povzbuzení a také ujištění, že to jistě zvládne.
„Když byl v Českých Budějovicích otevřen první klub, přišla jsem hned na jeho druhé setkání a požádala o členství. Poté, co jsem se osamostatnila, dohodla jsem se s bývalým zaměstnavatelem, že v klubu zůstanu, neboť členství a důvěra mezi členy je o jednotlivcích, nikoli společnostech,“ říká Šárka s tím, že velkou výhodu networkingových klubů vidí v tom, že díky pravidelnému setkávání se jeho členové dobře znají.
„Díky klubu mám nové klienty a zakázky, což je základní předpoklad členství. Navíc mám řadu poradních hlasů zkušenějších podnikatelů a k dispozici celou škálu odborníků v různých oborech. A v neposlední řadě jsem získala mnoho stejně naladěných přátel, se kterými se scházím i mimopracovně,“ říká Šárka Martínková
„Mým receptem na úspěch je trpělivost, zájem o precizní výsledek a reference“
„Klíčem k úspěchu na BforB je aktivita oproti pasivitě a komunikativnost“
Přečíst celou referenci„Mým receptem na úspěch je trpělivost, zájem o precizní výsledek a reference“
„Klíčem k úspěchu na BforB je aktivita oproti pasivitě a komunikativnost“
Úspěch se v podnikání dostaví tehdy, pokud víte, co chcete, pracujete na sobě, věříte si a lidem kolem sebe a věříte také svým zákazníkům.
Náš klub je úspěšný díky lidem v klubu, jejich zájmu a „rebelství“, které nás spojuje.
Přečíst celou referenciÚspěch se v podnikání dostaví tehdy, pokud víte, co chcete, pracujete na sobě, věříte si a lidem kolem sebe a věříte také svým zákazníkům.
Náš klub je úspěšný díky lidem v klubu, jejich zájmu a „rebelství“, které nás spojuje.
Nejdůležitější je, aby člověk dělal to, co ho baví a neustále se v tom rozvíjel a vzdělával.
Klíčem k úspěchu v BforB je vytrvalost, spolehlivost a profesionalita.
Přečíst celou referenciNejdůležitější je, aby člověk dělal to, co ho baví a neustále se v tom rozvíjel a vzdělával.
Klíčem k úspěchu v BforB je vytrvalost, spolehlivost a profesionalita.
„Lidé toho o sobě většinou moc neví, a právě jeden z přínosů BforB je, že se o sobě mnohem víc dozví.“
Přečíst celou referenci„Lidé toho o sobě většinou moc neví, a právě jeden z přínosů BforB je, že se o sobě mnohem víc dozví.“
"Členové jsou aktivní v motivaci a dalším vzdělávání ostatních účastníků klubu. ( Vzdělávací aktivita jednotlivých členů v programu…)
Převládá vzájemná podpora, předávání informací, komunikace.
Systém pozvání hostů je smysluplný a dává všem možnost získání přehledu o zajímavých lidech v regionu.
Jsem ráda členem takového společenství aktivních a především pozitivních lidí."
.
"Můj byznys je závislý na setkávání s lidmi, o kvalitě a servisu mohu přesvědčit pouze přímým kontaktem a sdílením informací. Toto mi B4B poskytuje znamenitě a jsem nadšený, že můžu spolupracovat se spoustou kvalitních odborníků ve svém oboru."
Přečíst celou referenci-
"Členství v klubu je pro mne inspirací a výzvou. Umožňuje zajímavá setkání, výměnu cenných informací a konfrontaci lidí s podobným smýšlením. Díky doporučení, navázala firma AkrylDek s.r.o., nové obchodní spolupráce s mnoha profesionály ve svém oboru. Cením si také přátelství a vzájemné podpory členů klubu."
Přečíst celou referenci.
"Proč jsem členem BforB? Skvělí lidé, kvalitní kontakty na obchodní příležitosti, příležitost k osobnímu růstu a skvělá myšlenka obchodních snídaní, která toto vše dokonale spojuje. Vždy mezi sebou najdeme zajímavý nápad či řešení problému každého člena. Zkrátka v klubu BfofB na to nikdy nejste sami. A to je v podnikání mnohdy neocenitelná pomoc."
Přečíst celou referenci.
"Členem BfB jsem se stal čistě ze zištných důvodů. BfB chápu jako příležitost získat prostřednictvím přímého doporučení nové a hlavně kvalitní klienty. Dobré osobní reference pro nás vždy velmi dobře zafungovaly při zápisu nových dětí. Investice do členského poplatku se nám rychle vyplatila a byl jsem i příjemně překvapen složením členů BfB v Clarionu."
Přečíst celou referenci.
Vzhledem k tomu, že se vidíme minimálně 2 x do měsíce, jsou právě tito kolegové z klubu první, na koho si vzpomenu, když se někde kolem mě mihne příležitost pro ně.
Přečíst celou referenci"Klub v Prostějově funguje opravdu výborně, stali se z nás všech přátelé a nikdo nechce klub po vypršení členství opustit. V okamžiku vypršení členství většina členů prodlužuje a přibývají s tále noví.
Navzájem si přejeme úspěch a výdělek, proto veškeré obchody, které můžeme dát kolegům z klubu dáváme právě jim. Vzhledem k tomu, že se vidíme minimálně 2 x do měsíce, když nepočítám mimo klubové aktivity a setkání při různých obchodních jednáních, jsou právě tito kolegové z klubu první, na koho si vzpomenu, když se někde kolem mě mihne příležitost pro ně.
Nebýt BforB, tak se o těchto příležitostech nikdy nedozví. Nevzpomenu si, že moje kamarádka, se kterou se vidím 3x za rok mám manžela autodopravce, ale když vidím zástupce autodopravy na klubu, tak když chci něco někam převézt, je Ivana z klubu první komu volám. Podporujeme se i tak, že se dokážeme zaměřit skupinově na jednoho člověka z týmu, a aktivně vyhledáváme příležitosti i pro něho, pokud nemá stejně dobré výsledku jako my."
Jak získat
klienty networkingem
Získali jsme ocenění za 3. nejlepší franchisu v ČR.
Děkujeme všem v BforB!
© Copyright 2015. Business for Breakfast Česká republika Přehled klubů Členství v klubu Všeobecné obchodní podmínky Ochrana osobních údajů Nastavení cookies website by Kurzor, s.r.o.