E-book zdarma
Jak získat
klienty networkingem
Franšízová síť podnikatelských klubů Business for Breakfast nedávno zaznamenala úspěch ve 3. ročníku prestižní soutěže Franchisa roku, když obsadila třetí příčku v kategorii Franchisor roku. Jak říká zakladatelka Business for Breakfast Česká republika Kamila Zárychtová, bez skvělé spolupráce členů BforB a celého realizačního týmu by to nebylo možné.
Když se v Česku řekne franšízing, většině lidí stále jako první na mysli vytane McDonald´s, Century 21 nebo Subway. Tedy představitelé klasických světových franšízových sítí. O to větší úspěch je, že se v konkurenci těchto globálních gigantů dokázal prosadit koncept působící v oboru, který není pro franšízing zrovna typický. O překvapení však mluvit nemůžeme.
BforB oslaví v příštím roce 10 let působení v České republice. Téměř 10 let se tak snaží sdružovat majitele malých a středně velkých firem v podnikatelských klubech, jejichž fungování je založeno na referenčním networkingu. Právě ten je pro členy jednotlivých klubů zdrojem inspirace, rad, podpory a také nových zakázek a ověřených obchodních partnerů.
„Díky spolupráci členů v našich klubech se snažíme měnit atmosféru podnikání v Česku a je velmi pozitivní vidět, že se nám to daří. Věřím, že právě toto se odrazilo v našem úspěchu v soutěži Franchisa roku. Bez práce našeho týmu a spolupráce našich členů bychom na takové ocenění nedosáhli. A za to jim všem patří obrovský dík,“ poznamenává Kamila Zárychtová.
O tom, že členům BforB se spolupráce v rámci klubů vyplácí, svědčí i jejich neustále narůstající počet. V současnosti má BforB v České republice 10 franšízantů, kteří provozují 58 klubů s více než 600 členy. „Naším smělým cílem je mít do budoucna 1000 členů. S takovou silou budeme moci podnikání v Česku kultivovat stále více. Každodenně se nám totiž potvrzuje, že spolupráce mezi podnikateli přináší více než jakkoli tvrdý konkurenční boj,“ prozrazuje plány ředitelka BforB Česká republika s tím, že příležitost se nabízí nejen zájemcům o členství v klubech, ale také těm, kteří chtějí aktivně s BforB spojit své podnikání.
V současné době nabízí BforB zájemcům o provozování vlastních podnikatelských klubů 3 možnosti spolupráce:
Chcete vědět, co na BforB členové podnikatelských klubů nejvíce oceňují? Přečtěte si jejich reference.
Jak získat
klienty networkingem