E-book zdarma
Jak získat
klienty networkingem
Staré české přísloví říká – „Bez práce nejsou koláče“. A přesně to stejné platí i o networkingu. Bez aktivního zapojení se úspěchu nedočkáte.
Ačkoli by se mohlo podle řady informací o networkingu na první pohled zdát, že jen pouhá účast na něm vám přinese nové zakázky, klienty a spolehlivé obchodní partnery, realita je jiná. Networkingové kluby totiž nejsou žádným mystickým spolkem, do kterého když jednou vstoupíte, najednou se vám začne dařit.
V první řadě je nutné si uvědomit, že networking je třeba chápat jako způsob marketingu a jako takový vám nabízí příležitost, jak efektivně propagovat váš byznys. Je zcela na vás, zda tuto šanci proměníte v úspěch, bez vaší aktivity to nepůjde.
Co dělat, abyste se mohli úspěšně zapojit do networkingu?
Sečteno a podtrženo, jste to vy, kdo se musí v rámci networkingových setkání představit, přiblížit, jaké služby či produkty nabízíte a také vysvětlit ostatním, v čem jim můžete být nápomocni. A to jak prostřednictvím vašeho byznysu, ale také za pomoci vaší dosavadní sítě kontaktů. Díky vašemu proaktivnímu nastavení budete pro ostatní lehce zapamatovatelným, díky čemuž si na vás v případě, že budou oni, nebo jejich kontakty, potřebovat služby, které nabízíte, vzpomenou. A to je vaším hlavním cílem.
Nevíte, jakou networkingovou akci, do které se zapojíte, vybrat? Seznamte se se čtyřmi typy networkingu a najděte pro vás ten pravý.
Jak získat
klienty networkingem