E-book zdarma
Jak získat
klienty networkingem
Většina obchodních kontraktů je dojednávána a uzavírána na osobních obchodních schůzkách, a to i v dnešní době plné moderních komunikačních technologií. Výsledek jednání tak velmi často závisí na tom, jaký dojem na nich zanecháme.
Vědci zjistili, že první dojem si lidé vytváří v průběhu několika málo sekund.
Během této opravdu velmi krátké doby si na druhé vytvoříme názor, který pak těžko měníme. Za několik málo vteřin tak rozhodneme, zda se nám náš potenciální obchodní partner líbí, zdá se nám důvěryhodný a jestli si umíme představit spolupráci s ním.
Z výše uvedeného logicky vyplývá, že o prvním dojmu rozhoduje vzhled, který z velké části tvoří oblečení.
V běžném soukromém ovlivňuje první dojem to, zda a jaké máme přátele.
V pracovním životě však často určuje, jakým směrem se bude naše podnikání ubírat, jak lehké či těžké pro nás bude získávat nové kontakty a potažmo i nové zakázky.
Jak se tedy obléknout na podnikatelskou snídani či jinou networkingovou akci, z níž si chceme přinést nové podněty, kontakty, případně zde najít nové zákazníky?
Pro to, abyste dosáhli cílů, které jste si vytýčili, mějte na paměti následující:
Sečteno a podtrženo, ačkoli na podnikatelských snídaních klubů BforB panuje přátelská atmosféra, stále v nich jde o byznys, o podnikání.
To znamená, chystáte-li se na podnikatelskou snídani, svetr, džíny nebo příliš barevné či vyzývavé šaty odložte na jindy. Takové oblečení by totiž mohlo vzbudit dojem nedostatku respektu.
Naopak oblek či dámský kostýmek zdůrazňují profesionalitu, vzbuzují důvěru a respekt. A to jsou hodnoty, na kterých v podnikatelských klubech BforB stavíme.
Jak získat
klienty networkingem