Business for Breakfast

Měníme atmosféru podnikání v České republice k lepšímu

Business for Breakfast mezi nejlepšími franšízami v Česku

Franšízová síť Business for Breakfast získala v letošním ročníku soutěže Franchisa roku ocenění za 3. místo v kategorii Franchisor roku. Původem britská franšízová síť věnující se budování networkingových podnikatelských klubů má v současnosti v České republice 10 franšízantů, kteří provozují 58 klubů s více jak 600 členy.

Snaha měnit atmosféru podnikání v České republice, vysoká profesionalita a pomocná ruka podaná malým a středním podnikatelům při rozvoji jejich byznysu. To jsou atributy, které jistě přispěly k tomu, že porota 3. ročníku této prestižní soutěže složená z odborníků na franchising a podnikání vyhodnotila koncept BforB jako třetí nejlepší v České republice. „Zisk této ceny vnímám nejen jako ocenění kvality podnikatelského konceptu BforB, ale hlavně usilovné práce celého našeho týmu na jeho rozvoji. Naše třetí místo je důkazem toho, že naši práci děláme dobře, díky čemuž pomáháme v rozkvětu nejen našim členům, ale také franšízantům. Bez toho, aby byli naši franšízanti úspěšní, by BforB nemohlo dosahovat takových úspěchů, kterých dosahuje,“ říká zakladatelka a ředitelka Business for Breakfast Česká republika Kamila Zárychtová.

Letošní rok je pro BforB ve znamení celé řady novinek a také výzev, které posunou celý koncept na vyšší level. „Stavíme nový systém, který pomůže franšízantům snadněji a efektivněji řídit jejich franšízu, a členům nabídne přesnější evidenci výsledků, které z fungování v rámci BforB získávají,“ prozrazuje Kamila Zárychtová.

Součástí tohoto úspěšného a prověřeného franšízového konceptu BforB se můžete stát i vy. V roce 2018 nabízí k přeprodeji tři zavedené franšízy. V Plzni se otevřela první příležitost, když se stávající franšízantka rozhodla pro novou dráhu a ráda by předala dva kluby a jejich klubovou základnu novému nástupci. Další příležitost se zájemcům o franšízové licenci otevírá v Pardubickém kraji. „V tomto regionu hledáme parťáka pro majitelku franšízové licence v Královéhradeckém kraji, která nastartovala i spoustu významných aktivit v pardubickém regionu, kde také momentálně fungují dva kluby, které budou předány novému franšízantovi,“ říká ředitelka BforB Česká republika.

Posledním regionem k přeprodeji je Zlínský kraj, ve kterém se dá navázat na podnikatelskou tradici. Velikost tohoto regionu také skýtá velké možnosti pro vybudování BforB podnikatelské komunity. BforB chce také proniknout do krajů, ve kterých zatím nepůsobí. Příkladem je Středočeský kraj. Zde je možná spolupráce formou „Komunitního manažera“ nebo Majitele franšízové licence.

Do roku 2020 si Business for Breakfast dalo za cíl vybudovat komunitu BforB 1000 členů. „Naše vize je v podstatě jednoduchá. Pokud bude 1000 podnikatelů spolupracovat na základě vysokých hodnot jako je spolupráce, důvěra, dlouhodobý obchodní vztah, kvalita a spolehlivost, pak se nám společnými silami podaří změnit podnikatelské prostředí v České republice k lepšímu,“ dodává Kamila Zárychtová.

 

E-book zdarma

Jak získat
klienty networkingem

Získejte zdarma