E-book zdarma
Jak získat
klienty networkingem
Referenční networking jako marketingový nástroj je jednoduchý jako ABC. Nevěříte? Následujte opravdu věrně tyto 3 principy po 6 měsíců a zaznamenejte nárůst vaší klientské databáze a profitu.
A) je váš přístup
Váš přístup je mnohem důležitější než vaše schopnosti. Dovolte mi to objasnit. Pokud je vám nabídnuto 500,- Kč jako provize za každé doporučení, které získáte pro svůj byznys, mohli byste získat 100 doporučení tento měsíc? Můžete říci ano, nebo ne – záleží to na vašem přání a, nebo touze dosáhnout cíle. Nyní odpověď na tuto otázku: Pokud by vám bylo nabídnuto 1.000.000,- Kč za získání všech 100 doporučení tento měsíc, získali byste je? Jistě, že ano.
Netřeba více vysvětlovat. Se správným přístupem můžeme získat mnohem víc, než je tomu nyní. Vše, co potřebujeme je rozhodnutí, že zdokonalíme naši schopnost – a pak ji využijeme v praxi. A to platí o schopnostech networkingu stejně tak, jako o schopnostech prodejních.
B) je vaše trpělivost
Referenční networking jednoznačně není pro rychlý zisk obchodníků a obecně si nepřivlastňuje práva na story, kdy se přes noc stane někdo úspěšným. Jděte do toho a mějte oči naplno otevřené – neočekávejte, že rovnou začnete uzavření přímého prodeje nebo dokonce hned získáte doporučení. Chce to čas, než vám ostatní začnou věřit.
C) je váš závazek
Součástí věcí důvěry je ukázat se pokaždé na mítinku. Jakmile ostatní uvidí, že o skupinu máte zájem a přistupujete ke spolupráci s kolegy v klubu zodpovědně, nebudete jediní, kteří vyvíjí úsilí na budování vztahů. Lidi nezajímají vaše omluvy, proč se nemůžete na mítink dostavit, protože referenční networking je o dávání byznysu … ne omluv.
Ale nenechte se zmýlit - účast není všechno, je v tom mnohem víc. Pokud máte zaměstnance, možná jste se setkali s případem, kdy se člověk dostaví do práce, je tam sice celý den, ale nejsou za ním žádné výsledky. Buďte opatrní, abyste do této pasti nespadli s vašimi Business for Breakfast mítinky. Kdo z vašeho klubu vám může pomoci tento týden? Kdy to bylo naposledy, kdy jste šli a popovídali si s někým o jeho byznyse, bez toho aniž byste se mu snažili prodat?
Začněte uvažovat tímto směrem a zanedlouho začnete sbírat plody vaší práce.
Business for Breakfast Česká republika
Jak získat
klienty networkingem