Zásady ochrany osobních údajů ve společnosti Business for Breakfast Česká republika, s.r.o.
Klíčové pojmy v GDPR
Zákazník - fyzická osoba a také podnikatel - osoba samostatně výdělečně činná, která má se společností Business for Breakfast uzavřenu smlouvu (např. Přihlášku ke členství v Business for Breakfast nebo jakoukoli jinou smlouvu) a/nebo je vůči společnosti Business for Breakfast Česká republika, s.r.o. v jiném právním vztahu a jejíž osobní údaje jsou zpracovávány; ve smyslu zákona na ochranu osobních údajů jde o subjekt údajů.
Osobní údaj - jakákoliv informace týkající se zákazníka, ze které je přímo nebo nepřímo identifikovatelný.
Zákon č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů (Zákon) upravuje způsob a podmínky zpracování osobních údajů.
Práva zákazníka
Společnost zpracovává osobní údaje jen se souhlasem zákazníka, vyjma případů, kdy Zákon pro zpracování osobních údajů souhlas zákazníka nevyžaduje. Zákazník může svůj souhlas kdykoli odvolat nebo změnit jeho rozsah.
Zákazník má kromě práv, o nichž je informován v rámci jednání nebo plnění smlouvy, právo na informace o rozsahu zpracování osobních údajů a zdrojích osobních údajů, dále o povaze automatizovaného zpracování osobních údajů a o příjemci, případně kategoriích příjemců osobních údajů. Bližší informace o těchto skutečnostech lze nalézt v dalších částech tohoto dokumentu.
Pokud se zákazník domnívá, že Společnost provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s jeho právy nebo v rozporu se zákonem, je oprávněn požádat Společnost o vysvětlení, případně požadovat blokování, opravu, doplnění nebo likvidaci osobních údajů.
Způsoby a účel zpracování osobních údajů
Společnost prohlašuje, že své zákazníky vždy kontaktuje v rozsahu, které mu zákazník a platné právní předpisy umožňují a nedopouští se žádných nekalých obchodních praktik.
Pokud se zákazník setká s tím, že se nějaká osoba neoprávněně představuje jako zástupce Společnosti, nechť obratem kontaktuje Společnost prostřednictvím kontaktních údajů uvedených níže na této stránce.
Osobní údaje zákazníka mohou být společností Business for Breakfast Česká republika, s.r.o., jejich zástupci nebo smluvními partnery, zpracovávány pro následující účely:
Pozvání hostů na podnikatelské akce Business for Breakfast
Pravidelná komunikace se zákazníky (členy) komunity Business for Breakfast,
Obchodní účely, zejména informování zákazníků o produktech a službách Společnosti,
Marketingové účely komunity Business for Breakfast - zejména informace o nadcházejících akcích,
Zajištění bezpečnosti a kvality poskytovaných služeb, včetně bezpečnosti Společnosti jako poskytovatele těchto služeb a osobních údajů zákazníka jako odběratele těchto služeb,
Výkon dalších práv a plnění ostatních povinností vyplývajících ze smluv se zákazníky.
Rozsah zpracování osobních údajů
Ve Společnosti se zpracovávají osobní údaje zákazníků v následujícím rozsahu:
Identifikační údaje: titul, jméno, příjmení,
Adresní údaje: Fakturační adresa, doručovací nebo jiná kontaktní adresa, telefon, e-mailová adresa.
Společnost nezpracovává citlivé osobní údaje zákazníků.
Zdroje osobních údajů a monitoring
Společnost získává osobní údaje členů klubu od nich samých v rámci pozvání a účasti na podnikatelských setkáních Business for Breakfast a otevřených aktivitách Business for Breakfast jako jsou networkingové večírky, workshopy, školení, apod.
Společnost získává osobní údaje hostů klubu na základě zaslání pozvánky od členů klubu nebo díky doporučením od členů klubu, nebo prostořednictvím vyplněného webového formuláře samotným hostem, nebo díky reakci z různých sociálních sítí. V případě pořádání akce pro podnikatele v novém regionu můžeme oslovit místní podnikatele na základě oprávněného zájmu a to bez jakéhokoliv záznamu jejich adres a jmen. Takové oslovení se provádí většinou telefonicky, nebo e-mailem, nebo korespondenčně, má pouze informativní charakter a pokud dotyčný nereaguje, není nadále společností nijak kontaktován.
Údaje o hostech, kteří se účastní akcí Business for Breakfast jsou evidovány ve vlastním IS Společnosti a v případě, že host na zaslání pozvánky nereaguje, jeho kontakt je automaticky po proběhnutí akce, na kterou byl pozván, zařazen do složky Nereagujících kontaktů a společnost takový kontakt již nekontaktuje. V případě, že host zareaguje a pomocí tlačítka se přihlásí na klubové setkání Business for Breakfast/otevřenou akci Business for Breakfast jeho kontakt je evidován do doby účasti na Business for Breakfast, na které se prostřednictvím Anketního lístku může rozhodnout, zda chce z databáze vymazat. V opačném případě jeho kontakt zůstává v systému Společnosti do doby, než se sám jednoduše v mailu neodhlásí. Společnost takového hosta kontaktuje zpravidla 1x měsíčně s informacemi o nadcházejících akcích.
Příjemnci osobních údajů
K osobním údajům členů a hostů v IS mají ve Společnosti přístup – Výkonný tým klubu, Manažeři klubu, Oblastní ředitelé a majitelé Franšízových licencí a vedení Business for Breakfast.Každý účastník byl seznámen se zásadami ochrany osobních údajů v systému a rozsahem a bezpečností používání systému.
Zpracovatelé osobních údajů
Zpracování osobních údajů mohou pro Společnost provádět zpracovatelé výhradně na základě smlouvy o zpracování osobních údajů ve smyslu § 6 Zákona.
Zpracovateli osobních údajů Společnosti jsou zejména:
Vedení Business for Breakfast
Majitelé franšízových licencí Business for Breakfast a jejich manažerský tým
Kontaktní údaje
Jakékoli dotazy, týkající se zpracovávání osobních údajů ve společnosti Business for Breakfast Česká republika, můžete adresovat na Business for Breakfast Česká republika, s.r.o., Husitská 63, 130 00 Praha 3, tel.: 608 066 363, e-mail dotazy@bforb.cz