E-book zdarma
Jak získat
klienty networkingem
To, že se ženy stávají podnikatelkami stále častěji, není žádná novinka. Podle statistik většina z nich rozjíždí vlastní podnikání v průběhu mateřské dovolené nebo těsně po ní. Ženy tak činí většinou kvůli snaze lépe finančně zaopatřit rodinu, případně proto, že jim stávající zaměstnání nedovoluje pružnější pracovní dobu, tudíž nemají možnost se více věnovat rodině.
„I přes obecný nárůst podnikatelek patří ženy v našich Business for Breakfast podnikatelských klubech stále k menšině. Ze současného počtu 503 aktivních členů BforB tvoří ženy asi 30 %. Na druhou stranu ale máme i kluby, kde se schází jen ženy podnikatelky. Franšízoví partneři konceptu jsou zhruba ve stejném početním zastoupení, tam žádné pohlaví zásadně nepřevažuje,“ říká Kamila Zárychtová, zakladatelka Business for Breakfast Česká republika.
Celý článek si můžete přečíst ZDE.
Zdroj: článek vyšel jako součást kampaně Ženy v podnikání, která byla přílohou Hospodářských novin.
Jak získat
klienty networkingem