E-book zdarma
Jak získat
klienty networkingem
Fungování konceptů Business for Breakfast (BforB) a TAB Board je založeno zejména na pravidelném osobním setkávání jejich členů. To bohužel v dnešní době není možné, a tak vedení nezbývalo nic jiného než na nastalé komplikace zareagovat. Právě v tomto období totiž malí a střední podnikatelé potřebují podporu, rady a inspiraci, ještě více než v dobách klidu.
BforB i TAB Board se tak rozhodly přesunout svou aktivitu do online prostoru a využít k pořádání pravidelnému pořádání klubových setkání a zasedání boardů moderních technologií. „Právě v této chvíli si můžou být BforB členové navzájem oporou a těmi, na které se v byznyse lze spolehnout a obrátit. Být v kontaktu je dnes velmi důležité,“ říká zakladatelka Business for Breakfast Kamila Zárychtová.
"Online komunikace je v současné době výborný způsob, jak se propojit s našimi členy. Stále jsme přesvědčeni o tom, že osobní kontakt je pro rozvoj dlouhodobých vztahů nezbytný. Nicméně díky využití moderních technologií se nám do budoucna otevírají další možnosti podpory celé komunity BforB,“ vysvětluje Kamila Zárychtová.
Franšízanti BforB a manažeři klubů z nejrůznějších koutů republiky tak pravidelně usedají k počítačům a propojují se se svými členy, aby si vyměnili užitečné rady a tipy, jak se i v době krize rozvíjet. Stále si však předávají i doporučení, kontakty a hlavně zakázky, díky nimž každoročně zvyšují svůj obrat. „Děláme v podstatě pořád to, na co jsme zvyklí, jen forma setkávání se liší. Nasazení našich franšízantů a členů rozhodně neklesá, spíše naopak roste,“ doplňuje Kamila Zárychtová.
Celý článek si můžete přečíst ZDE.
Zdroj: Franchising.cz
Jak získat
klienty networkingem