E-book zdarma
Jak získat
klienty networkingem
Velkou výhodou v BforB je, že v každém klubu potkáte spoustu odborníků z různých oborů podnikání. A díky tomu se členové mohou o sebe opřít a pomoci si v podnikání. Jedním z takových členů je Altevida, zákaznické centrum, které je velkou oporou obchodním týmů a dokáže zabezpečit servis na telefonu pro jakoukoliv společnost. V dnešní době dokáže pomoci například ve žhavé otázce GDPR, kdy prověří všechny vaše databáze a zaktualizuje vám je.
Jana Pituchová, majitelka společnosti Altevida, ale není oporou jen spousty společností v otázce obchodu, je také oporou malým a středním místním podnikatelům v Novém Jičíně a Havířově, kde provozuje podnikatelské kluby Business for Breakfast. Vytváří tak prostředí pro komunikaci a vzájemnou podporu mezi podnikateli.
Mít "na telefonu" zkušeného profíka, který vám pomůže obvolat zákazníky, navolat schůzky a vyřídit customer servis, je opravdu velkou výhodou a Altevida právě k těmto zkušeným profíkům patří. Abyste si mohli udělat obrázek sami o Altevidě, tak jsem ji pro vás vyzpovídala.
Vaše Kamila Zárychtová
S čím vaše zákaznické centrum aktuálně podnikatelům nejvíc pomáhá?
Naše zákaznické centrum tvoří velmi zkušený tým, to je základ úspěchu. V současné chvíli spolupracujeme s různými obchodními společnostmi napříč různými obory a podporujeme jejich obchodní aktivity. Obvykle se jedná o práci s neaktivními zákazníky, kde se zaměřujeme na získání zpětné vazby, aktivaci a aktualizaci kontaktů a proces je zakončen dohodnutou schůzkou. Pracujeme i s aktivními zákazníky a to za účelem získání zpětné vazby, spokojenosti atd. Dále se služba třeba kombinuje s oslovením nových akvizic.
Učíme firmy pracovat s jejich kontakty, což je v dnešní době žádané, jelikož kontakty jsou velmi cenná komodita. Také umíme zanalyzovat práci obchodního týmu, navrhnout případné změny a metodiky zaměřené na měření výkonu jednotlivých obchodníků. Dobrým příkladem naší spolupráce jsou během krátké doby zaplněné kalendáře pro mnoho obchodních týmů.
Jakou výhodu má vaše zákaznické centrum oproti ostatním?
Naše služba by se dala přirovnat k tomu, že máte asistentku, jen nesedí u vás. Efektivně plánuje čas, má vyšší výkon než osoba u vás firmě, která nemá ráda telefonní kontakt. Hlídáme si celý proces od domluvení schůzky, po její realizaci, a to z nás dělá nedílnou součást mnoha společností.
Služba je vždy levnější, než mít vlastního zaměstnance. U nás neřešíte dovolené, nemoci či nedostatek lidí v týmu, od nás máte výstupy a výsledky.
Nikdy do žádného projektu nejdeme „po hlavě“ vždy je důležitá příprava, zapojení klienta do projektu a oboustranná komunikace. Našim cílem je vždy spokojený klient.
Nedávno v naší společnosti proběhl průzkum spokojenosti napříč našimi klienty a můžeme vypíchnout to hlavní, co nejvíce ocenili – iniciativu a chuť pracovat, stabilní tým, osobní přístup, pružnost a efektivitu. Velmi se nám také líbilo vyjádření: „… Altevida je pro nás důležitou součástí řetězce námi poskytovaných služeb."
Jana Pituchová, majitelka Altevida, +420 778 754 985, jana.pituchova@altevida.cz
Mrkněte se na altevida.cz, s čím vším může pomoci i vaší firmě. My v BforB bychom je rozhodně doporučili, protože už je známe 5 let díky pravidelným setkáváním v BforB.
Jak získat
klienty networkingem