E-book zdarma
Jak získat
klienty networkingem
I v této době je zapotřebí komunikovat se svými zákazníky nebo potenciálními zákazníky. Lenka Jeřábková, Nakopnisvujmarketing, z BforB Praha Absolutum se s námi podělila o 5 tipů, jak co nejlépe komunikovat právě v době krize koronavir.
Pokud byste na Lenku měli další dotazy, můžete ji kontaktovat na lenka@nakopnisvujmarketing.cz
Přestaňte plašit, zastavte se, nadechněte se
Reálné příklady z řad našich klientů:
Snažte se čas trávit užitečně a efektivně, a to klidně tím, že to prostě hodíte teď za hlavu a budete trávit čas se svými dětmi, když si dáte týden úplného volna, tak se to už asi víc nepodělá...
Čeká nás jedno z nejnáročnějších období. Bude to těžké pro nás pro všechny. Sama se bojím. Moji klienti jsou převážně v segmentu business to customers = prodávají své služby / produkty přímo svým zákazníkům. Během pár dní buď jim byly zavřeny provozovny (fyzioterapie, masáže) či klienti přestali mít o jejich produkty zájem...
Celé pondělí 16.3. jsem s klienty hovořila o tom, co dál. Povím vám to stejné, co jim. Řiďte se srdcem. Zkuste se na týden vykašlat na peníze a přemýšlejte, co nabídnout dětem, rodičům, seniorům, co zůstali zavřeni doma a nemají vycházet. Lada od masáží možná začne točit instruktážní videa, jako například namasírujte doma svého partnera, Adélka fyzioterapeutka, bude třeba točit videa na protahování doma u počítače. Uvažujte nad tím, jak přistoupit k vašemu podnikání netradičně.
Nejen, že z toho budete mít dobrý pocit, ale i třeba v budoucnu díky nabídnuté pomoci můžete zkusit rozjet další business (online školení, e-book za úplatu, založení e-shopu atd.). Tím, že některé produkty, služby dnes nabídnete nyní zdarma, můžete vlastně zjistit zda je o danou službu, prodkuty zájem...
Myslím si, že můj klient Little Bears - české interaktivní hračky pro děti, naopak teď nic měnit nebude a jen posílí svoji reklamu. V současnosti jejich hračky bude potřebovat víc a víc domácností. Pokud chtějí udělat něco navíc, můžou třeba číst pohádky v live přenosu, či dát slevu na neoblíbenější hračky... Například projekt Tělocvik online, která v "normálních časech" pomáhá učitelům na prvním stupni rozvíjet děti po pohybové stránce, teď inspiruje rodiče přes svůj YouTube kanál, jak cvičit doma s dětmi.
A dobrá zpráva nakonec, mluvila jsem v minulých dnes s několika velkými reklamními společnostmi, jak to vypadá u velkých klientů, zda ruší kampaně, či ne. Překvapivě všechny agentury mluvili stejně, business se točí dál - kampaně se až tolik neruší. Tak třeba to nebude tak strašné :)
Držte se!!
Lenka Jeřábková
Jak získat
klienty networkingem